Post by tiocumbschenkarso on Mar 5, 2022 11:08:10 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Tempest: Pirate Action RPG Premium ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Tempest: Pirate Action RPG Premium IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ mod mer allt ▞▞▞
▞▞▞ Tempest: Pirate Action RPG Premium 2022 version ▞▞▞
Fantastisk! Mitt favorit piratspel hittills. Det är svårt att ta reda på saker och ting, och det finns en utbildningsakademi som, liksom berättar, men som fortfarande inte har förstått hur man kontrollerar fartygskanoner när man går till fots. I grund och botten är fartyget till fartyget bra, men fps-landgrejerna är riktigt svåra att kontrollera. Det skulle vara bra om inventeringssektionen var mer detaljerad, som vad du behöver för att köpa vissa saker, och många buggar hindrar det från att vara smidigt, men för vad jag betalade? Ingen tävling! Mest kul och varaktighet.
Tempest: Pirate Action RPG Premium 冒險 qiv
Överlag ett fantastiskt spel - om du kan lista ut hur du faktiskt spelar det. Bry dig inte ens om ombordstigning. Det finns absolut noll förklaringar om hur det fungerar och du kommer att förlora. Värdelös handledning som du gissade att den faktiskt inte lär dig hur man spelar. Om du har spelat ett liknande spel kommer du förmodligen att älska det men det här spelet förutsätter bara att du vet vad du gör och ger ingen indikation utöver det.
Än så länge är allt bra
har precis börjat men jag älskar det än så länge. Jag rekommenderar starkt detta spel
Superkul, precis vad jag letade efter, fortsätt jobba med spelet. Tredjepersonskontrollen kan behöva lite arbete men överlag mycket bra speluppdatering: Det här spelet är guld, lägg alla dina resurser på det här, det känns som att jag spelar en konsol
Mycket trevligt och roligt spel....trevlig strid och roliga uppdrag. Älskar det
Stötte på buggykontroller på land, att trycka på rörelseknapparna gör att kameravinkeln vrids och jag föreslår att du lägger till ett alternativ för att rekrytera 2 eller 3 besättningskamrater att resa med dig på land, föreställ dig vilka möjligheter de kan hjälpa dig att försvara eller attackera fiender och stora bossar
Blackmoor 2: Action Platformer Akcja wvh
Gratis men kan inte tjäna pengar titta på youtube för hjälp kan inte köpa eftersom det är på playpass. Jag spenderar pengar på spel men spelar inte på pass!
Än så länge är allt bra. Roligt och komplicerat. Bra spel på jobbet.
Så långt är det bra. Kontrollerna är inte dåliga. Grafiken är bra. Navigering är så som så. Jag har precis startat spelet och jag är inte säker på hur jag ska navigera till mitt uppdrag ännu, så jag utforskar bara lite som inte verkar vara en dålig sak eftersom mötena inte är dåliga.
Svårigheten kan inte ändras. Jag väljer svårt eller lätt och det går bara tillbaka till medium. Finns det en lösning? Kanske en fil jag kan redigera utan root? Jag gillar verkligen spel men det är för lätt och jag börjar bli uttråkad. :/
Hemsk. Ingen tutorial och bara en rip off
Ett spel som kliar sig. Plågas av några problem: 1) Att handla med detta är ett skämt, som kräver att du säljer krigsbyte mer än att tjäna vinster på handelsvägar 2) Risk-Belöning är obalanserad, de högre riskerna erbjuder ingenting i vägen för att göra vinster 3 ) kontrollerna känns otympliga med att behöva balansera mellan perfekt kameravinkel och fokus på angripare 4) om du startar om finns det buggar för progressionsavbrott som tvingar dig att starta om 2 eller fler gånger för att rätta till innan du kan fortsätta 5) ingen försäljning alla alternativ gör försäljning ett pyssel eller köp max alternativ för vanliga köp. Det finns fler problem med det här spelet som inte motiverar köpkostnaden för $8. Det här spelet har potential och om utvecklaren lyssnar på feedback och gör justeringar kan det verkligen bli ett roligt spel. Jag ser fram emot att se uppdateringar och se hur snyggt det här verkligen kan bli.
Roligt och intressant spel. Definitivt en förändring av takten.
Jag njuter av den öppna världen och skeppsstriderna. Närstrids- och landuppdragen är besvärliga. Närstridskontrollerna behöver fixas och landuppdragen känns för långsamma. Finns det ett alternativ för att nå målen på land? Eller möjligen ha ett snabbresealternativ.
Riktigt bra spel för en gångs skull
Kool spel fantastisk grafik
Än så länge njuter jag av spelet. Det har ett visst djup. Det här är bra. Än så länge är allt bra. Kontrollerna är lite nervkittlande. Uppdaterar dig senare. Värt att ladda ner helt klart. 👍
Bra spel hittills
Tempest: Pirate Action RPG Premium Sarguzasht vbnv
Tempest: Pirate Action RPG Premium Kalandjátékok xnri
Fantastiskt spelande intressant grafik, överraskande nog kan du gå ombord på fartyg och land förstöra legendariska monster kraken sjömonster etc. Det är vackert hoppas att producenterna lägger sina tankar på det här spelet i nästuppdateringen.
Intressant spel. Onboarding önskar jag är bättre. När det gäller upprampningssvårigheter osv.
bra spel, påminner mig om piraten från det brinnande havet
Jag gillar spelet, men bara lite små detaljer är större för det skepp Mormonen du verkligen behöver eftersom slagskeppet som kommer att kräva minst över hundra man för att fungera, men förutom det är det ett fantastiskt spel
Riktigt roligt och djupgående piratspel med otaliga timmar av innehåll. Lätt att plocka upp med tillräckligt djup för att ge vilken mängd framsteg eller utmaning du än vill ha varje gång du spelar. Ibland har jag bara tillräckligt med tid för att slutföra ett uppdrag och kan använda kartan för resor tillsammans med autostrider. Var dock försiktig annars kan du förlora din last och lite besättning. Du kan också bara segla och segla och förstöra allt i din väg.
Fantastisk fysik och mycket interaktivt spel. Till
Långsam start. Svårt att följa historien.
Det är verkligen roligt (om än för svårt men det är inte bra att bedöma ett spel om hur svårt det är lol) men jag har ett stort problem. Ingen anpassning för kaptenen! Och du kan inte namnge ditt skepp heller! Jag vill ha en pirattjej! Lol.Controls kan vara lite knepiga och jag skulle vilja ha lite mer interaktion med npcs som att bjuda på fester för din besättning och förhandlingar med andra fraktioner.
allt är bra förutom att jag rånade ett annat skepp gick det fel i min pistol och jag kunde inte ens attackera människor med svärd förlorade ett bra skepp
Ett så detaljerat och utförligt spel, jag önskar bara att vi fysiskt kunde springa runt på öar. Fantastisk grafik, mekanik, gameplay och lore.
Mycket bra spel
Trevlig grafik utmanande och jag hoppas att nästa uppdatering är att jag kan skapa min egen flotta
Spelet är awsome verkligen förtjänar 5 stjärnor men jag skulle vilja se ett organiserat system av fartyg 1: a, 2: a, 3: e, 4: e priser och etc. Fartygsmodellerna är typ av repetitiva och spelet behöver säkert fler typer av fartyg och optimering. Bra jobbat dock!
Bara ännu ett snålt grepp om pengar som tvingar dig att betala med hjälp av svaga belöningar och lägga kostnader på allt och allt de kan komma på. Tar vilken liten sak som helst du kan tjäna så fort du tjänar den och kräver fortfarande mer såvida du inte verkligen gillar det här spelet tillräckligt mycket för att satsa på verklig deg, det vill säga hitta något annat eftersom det verkligen inte är värt besväret eller pengarna. Jag förstår inte varför utvecklare gör det här, tvingar fram betalningar. Om de tjänar ett roligt spel så kommer pengarna på båten! Dumt antar jag🤑💩🚬
Trevlig uppdatering! det skulle vara fantastiskt om vi kunde uppgradera alla förmåner och inte bara en uppsättning och den andra uppsättningen är sedan låst skulle inte ens ha något emot om de sedan kostar mycket mer poäng att låsa upp då
jag fick ett problem när jag köpte Piastress n queine battel ship vecka efter att det gått men jag tror att det återställts idk varför n hur snälla fixa det här problemet
Kul. Liten inlärningskurva.
Fick det här spelet P med en Samsung Note 8. Fungerar utmärkt än så länge, jag njuter av djupet i spelet.
Hej jag kan inte hitta multiplayern? Det finns faktiskt ingenting den snäva sidan av skärmen men snabba upp men jag kanske skickar ett meddelande till support någon gång
Allt är okej men striderna ombord på fartyget är helt fruktansvärda. 2 stjärnor och radera. Reviderade lite. Jag njöt av ditt spel. Striderna ombord på fartyget behöver seriös justering.
Mycket pistolspel, detaljerat och mycket actionfyllt. Jag ger det 5 stjärnor eftersom jag gillar piratspel och om du gillar att plundra och förstöra fartyg och välmående pirater är detta spelet för dig😁..
Spelet är väldigt roligt, men karaktärskontrollerna är roliga. Ibland när du försöker använda joysticken för att flytta justerar du din vy. Eller om du attackerar flyttar den också kameran till en rolig position.
Tempest: Pirate Action RPG Premium एडवेंचर pynu
Helt kul! Rekommenderas starkt
Kan ni ge support för Samsung Note Pro 12.2? Spel som detta borde verkligen inte spelas på en töntig mobiltelefonskärm...
Än så länge ganska kul
Så spelet är bättre än jag förväntade mig, men jag har några klagomål, när jag hanterar striderna med skelett och zombies eller vad som helst, det är att när jag trycker på attackknappen så skakar min kamera runt mycket, och jag förstår att den är tillbaka i 1700-talet men att tjäna pengar är lite svårt eftersom det är sällsynt att du kan gå ombord på fartyg när du kämpar mot fartyg, och belöningarna för att köra strider går inte riktigt upp till kostnaderna för hur många kanonkulor det slösar, jag kommer att fortsätta spela, bara försöka fixa detta
Jag gillar det, har spelat i en vecka. Idag raderades plötsligt mina framsteg och jag måste börja om
Kommer inte att ladda på min Galaxy note 10 plus.